Då va vilan över

Ja vi har faktiskt gottat oss heeeela helgen.. inget tränande alls hihi...
Bara lite promenader.. Men inte så långa...
Jag Anfia har tyckt det varit gott att bara lata mej lite då det varit lite mkt med grejjer runt om kring mej det senaste.
För att inte grubbla för mkt så har man tränat och promenixat välldigt mkt.
Men det e ju inte så att man tagit skada av det.. Promenaderna bränner fett haha å det finns ju lite till jag vill bli av med.. Tänk att vi tjejjor aldrig blir nöjda haha..
Och Hundträningen den har ju bara varit till nytta den med.
Han gör stora framsteg den lille tyrannen.
Tur att man haft sin underbara hund som tröstar och finns där.. Älskar min lilla tyrann så :)
Även mina vänner har funnits där för mej...Tack love u al.. ingen nämd ingen glömd!

Warroo har dock inte tyckt denna helgen varit så himla skoj.
Han har varit lite "tjatig" på mej.. men jag har faktiskt kört lite lugnande signaler på han som jag en gång lärde mej på en kurs jag gick som just va inriktade på det..
Synd att man inte håller på med signalerna lite oftare bara :/
Men men...
Ut  med all gammal skit och in med nytt bra!!
Noo more down period.. Nu e det bit i hop och kom igen då...
Så Anfia is back den glada spralliga.
Med följe av Min älskade hund Warroo!

Vad som står på agendan i dag..
Jag har lite bollar i luften som skall göras men en del hundträning kommer det att bli.
Så välkommen åter i kväll för att läsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoohoo... Låter bra att du har kommit tillbax med nya krafter.. lilla Warroo behöver sin mamma å speciellt nu när ni ska tävla snart!! Hoppas träningen går bra och lycka till!!

// Nelia

Postat av: Anonym

Gött att det känns bättre, gumman! Nu är det nya friska tag som gäller. Vi är här, det vet du!

2007-03-19 @ 19:52:28
Postat av: Anna

jo det var ju jag, ja

2007-03-20 @ 08:20:36
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback