Godmorgon

Oj oj oj nu är verkligen våren här och knackar på dörren... vilken underbar dag vi hade här i går.. vår jackan åkte fram och energin bara sprudlade ur både mej och hunden...
Så på morgonen tränade vi lite apportering.. och linf...
Sen tog vi en go promenix samt att vi va hemma hos min bror åC/o och fikade... Brosan blev nog allt lite små kär i min hund.. han e en sån människa som inte e så förtjust i djur på det sättet .. så förvånad satt jag och hans flickvän och tittade på när han lekte me Warroo jätte länge.. det kampades och morrades haha.. Warroo han hade as ball...
så när vi sa hejdå för att gå ner till solariet så va Warroo bra trött...
Bra för jag själv skulle bli bjuden på tai mat kl 13.. och Warroo skulle va själv hemma.. vilket han tycker e ok nu för tiden..

När jag kom hem så Mötte jag upp Tessan och hennes hund attis för att dom skulle följa mej en bit då jag skulle promenixa Till sandie och disel,
Som nu flyttat ca 4km här i från..
*skrattar* Attis han vart livrädd för Warroo haha...
Attis är då en stor blandis mellan Pitt/rott på nja 4 år tror jag han e...?
Men men.. Tessan orkade inte gå me hela vägen så vi sa hej då efter en stund och jag fortsatte min underbara promenix...
Sandie mötte mej på vägen och vi släppte hundarna på en stooor åker som ligger vid vägen.. vi ställde oss i mitten för man vet ju aldrig...
Hundarna som va så glada över att se varann lekte och höll på att rejsa runt en bra stund...
Sen såg jag att en bit bort på vägen kom en person med hund så vi kopplade hundarna.. och gick ett par meter.. och jag tackar guuuud för att jag koppla Warroo.. för mitt framför fötterna på oss hoppade det upp en hare som sprang i fullfart.. oj oj oj mitt hjärta höll på att stanna.. och jag tänkte bara tänk om.. shit...
Väl framme hos sandie tog vi en fika.. sen bar det av hem igen...
Preeeeeeeeeecis när jag lagt kopplet på byrån så ringer Anna..
Ska vi gååååå hörde jag bara.. flåsande sa jag nja lr ok då... jag bantar ju så jaja vi går...
Vi valde att gå neste rundan som inte e så lång.. Lilleman va ju rätt trött nu...
Efter promenixen valla Anna av en korridor och la ut 3 saker... jag skickade warroo.. 1a in.. bra 2a in bra 3e in braaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie hunden hade äntligen fått tillbaka sin lilla näsa.. gladare en gladast tänkte jag mej inte för utan tjoade till min hund när han lämna av..sista grejjen.. Anna bannade mej inte stissa upp... Feeelåt men jag blev ju så gla haha..
Även Tinan skötte sej Kanooon... hon e såå rolig den hunden..
För vet ni.. på promenaden står warroo och luktar på nått då ställer sej Tina på sina framben och pissar på warroo hahaha... Skit hund haha

Efter allt så drog vi ner till solariet och sooolade.. sen hem å oj va gott vi sovit i natt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tack för en härlig promenad, härligt när våren är på g. Nu kan vi ju träna lite varje gång!!

Postat av: Tessan

haha aa d såg riktigt kul ut när attis ble rädd för lille warroo.. haha... aa ha e snart 4 ;) hehe o konstigt om ja inte orka gå me du.. dubbelpass på gymet e rääättt jobbigt när man e så otränad/lat som ja e *asg* haha =P

2007-03-14 @ 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback