gomorron

*skrattar*
Ja inte kunde jag sova nu på morran iaf... nää jag somnade kl 20 i går så jag vart uppe med tuppen kl 05.30..
mörkt va det ute men .. hunden va nödig så faktiskt tog jag med mej lite korv ut och körde lite linförighet.
Körde som Anna sa i går och det gick lysande sikkan.. Anna tack för tipset...
I dag står kalas för min pappi på schemat... Grattis igen Pappa... hua gubben fyllde 56 den 28/2.. haha han börjar bli gammel pappsen hihi...
Meeen han ser ut som yngre.. haha bäst å skriva så då jag vet att han tittar in här på bloggen titt som tätt... Love u dady.. :)
Va å köpte en fin pressent till han i går oxå.. hoppas han kommer gilla den farsgubben,, hehe,,,
Ställde mej oxå och gjorde 2 st goda glassar som jag skall ha med mej dit.. nä nä detta e inget fjäskande inte.. jag tycker faktiskt min dady ska få lite glass..
Men om sanningen ska fram så... pappa... haha jag behöver et körkort.. näää jag skojja... faktiskt så va det mamma som frågade mej om jag ville göra glass.. och givetvis så ville jag det!
Nu skall jag göra lite situps och sen äta en rejäl gröt frukost.,
Kl 12 kommer lilla mammi och hämtar mej och Warroo...
Ha en go dag alla...
skriver mera i eftm..

Kommentarer
Postat av: Anna

Men halåååå 05.30, du tycker inte att du överdriver en aning nu? Somna om, funkade inte lr *s* Ha det gott idag!

Postat av: Catrin

Tack för din hälsning i bloggen, ja liite läskigt med jordbävingar men gudskelov slipper vi tornados- det var en någonstanns här i Usa - 19 st klarade sig inte...Ha de gott mvh Catrin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback