hemlig e jag

För näää jag tänker inte avslöja när jag ska tävla.. nu har jag avslöjat det till.-... Anna.. christina och gett Maria ledtrådar.. hihi...

Jaja.. i går tog jag och Anna samt hundarna en go kvälls promenix...
Warroo han vart la lite grinig på mej då jag nu mer är verkligen stenhård med detta eviga dragandet i kopplet..
Men det ser ut som att jag börjar få bukt på detta...
Men oj oj va sur han e...
Men det vart ju inte bara stenhård diceplin hela promenaden så klart.. nej nej han fick allt rejsa av sej lös några ggr oxå.. man kan ju inte bara va hård.. lr jag ska inte säga att jag e hård.. men för mej e det de.. jag e ju så mjäkig... min lilla vovve juhe.. men jag måste va iskall nu...
Mina armar gör gör ont när han drar så.. och ryggen känns som den går av på mitten.. å då jag redan har problem med leder och rygg så.. aa...
Hua nästa hund.. om många år.. den ska jag lära från början att kopplet ska man inte dra i .. hihi..
Va ska vi hitta på i dag då...?
Tror faktiskt att jag skall lägga ett spår..
och köra en korridor oxå juh...

Ha en go dag alla läsare ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp så länge du är ledig så måste du köra upplet varje dag... och kontaktövningarna som vi pratade om igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback