Tiden har bara runnit i väg

Ja det kan man säga att den har..
I går ons började jag att jobba igen..
Warroo han va me på jobbet även sandie och hennes hund...
Så när vi satt och fikade på jobbet så sprang hundrana runt och lekte i värmen på gräsmattan.
Helt otroligt att disel och warroo fortfarande funkar i hop..
Peppar peppar!

I Dag har vi latat oss rejält pga att min rygg håller på att ta dö på mej känns det som.- aj aj..
Men nu på kvällsingen tog jag och warroo en härlig promenix.
Harregood vilken skillnad det är att gå me han själv.. inget stress över huvudtaget.. jag hajjar inte varför han stressar på så så fort nån annan hunde e me oss?
Men han har blivit så mkt bättre då vi möter andra hundar.. nu sitter han helt tyst vid min sida tills den andra hunden passerat!! bRA KIllen!
När vi väl va hemma så passade jag på att träna lite linf på gräsmattan här utanför.
Öven läggande undergång.. hua jag börjar tveka lite att tävla men attans heller jag ska ut å tävla hunden går ju bra!!

nä nu ska vi lägga oss på soffan å kolla Dr Phil.

I morron e det jobb igen.

Bye

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket, det känns så skönt att det inte är något fel på min lilla 'bebi' :D Lycka till i framtiden

Postat av: Anna

hallå ja... vart är du? Jobbar du ihjäl dig?

2007-04-03 @ 08:12:42
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Ulrika Henriksson

Det beror ju på hur man ser på saken...

2007-04-03 @ 15:34:09
URL: http://www.weekend-spa.se/spa_weekend/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback