VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Välkommen våren.. peppar peppar..
Här är slite sol bilder på Warroo från promenixen uppe vid neste skogen i dag...
Tränade även lite lydnad.. men enligt mej gick det inte bra.. men jag kanske vart lite nervig jag vet inte för hela brandkårs styrkan satt ju och kollade på.. medans dom väntade på att få komma in å träna i neste hallen hihihi..
Men tessan och Lindis sa att det såg bra ut.. jag vet inte om dom menar min och warroos träning lr brand killarna hahaha...
Här e bilder iaf.. från skogen...
image159
image166image161








Kommentarer
Postat av: Tessan

*asg* hmm ja tror... TROR vi mena din träning.. men ja inte säker... blicken drogs ju bort mot brandkillarna/gubbarna sopm stod o kolla.. haha.. ne d såg kanonfint ut... :)

2007-03-14 @ 23:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback