magic nack krage gjorde susen...

Ja min underbara pojkvän hade med sej en ny slags nack krage med sej hem till mej.. inte en sån där gammal hederlig utan denna innehåller små små plast kulor.. redan efter nån timme kände jag hur bättre nacken blivit... har andvänt den sen i fredags.. klarade till å med att fira helloween först på tjej middag sen ut till grabbarna på orust som hade haft herr middag.. hehe Warroo va me grabbarna.. han e ju en herre ju...
Han hade fått  smaska i sej kyckling file å grejjer... smarrigt värre...
Har haft jätte skoj på helloween galejet iaf...
Tittar på klockan nu... oj shit... över 12... inte bra.. dax att sova.. i morgon bitti skall jag till läkaren för att få SLUTA RÖKA tabletterna utskrivna.. ja jag ska sluta röka... from 25 nov.. då börjar mitt sluta röka programm... *håll tummarna för mej att jag ska klara det*
natti natti
här e 2 kort på Warroo det på berget e från i morse och haha det andra där han apporterar honungsmelon skal e från i går kväll.. *han tycker faktiskt melon e dunder gott*
image388
image389


Glömde ju.. invisterade i nya glasögon me... tycker faktiskt att jag passar riktigt bra i dom.. lr?
*hahahaha*

image390

Kommentarer
Postat av: Annapannan

hahaha fy faaan va fula

Postat av: anfia

va e det du säger!!!! asså jag e faktiskt riktigt stolt över mina nya glajder

2007-11-05 @ 15:40:08
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Tessan

ja håller me dig anfian.. du e fan asasnygg i dina nya briller ;) hahahahaha
o warroo ser ju lagom pigg ut på första bilden.. haha ser rätt nyvaken ut...

2007-11-05 @ 16:06:45
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Maria

Läskigt med nacken, tur att du mår lite bättre! Ytterst snygga glasögon!!

2007-11-07 @ 05:26:02
URL: http://lissie.se
Postat av: sussi// kusse

heheh jag tyckte du blev as snygg i brillorna kusse

2007-11-07 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback