Oooo nooo jag har blivit Utmanad!!

Jaha ja.. då har jag blivit utmanad av Warroos uppfödare...
Utmaningen är att jag skall skriva ner mina mål som jag har  för Warroo Under året 2008...
Hua...nu ska vi se...


Tävling:
Apell klass spår
Uppflyttad lägre spår
Lydnads klass 1
Korning

Och nja kanske kanske en utställning kan slinka in..


Detta va mina mål me tyrannen...
Men mkt kan hända på vägen...
Jag hoppas innerligt att Vi kan uppnå dessa mål..
*hoppas*


I dag ska Tinan åka hem igen.. :'( vi kommer sakna dej bus Tinan...
På  agendan i dag står det....
Ut och träna apport, linförighet. framförgåendet.
Ta en lång promenix med Warroo & Tinan.

Söka jobb.. *suckar* om man ändå kunde få ett jobb snart.. man blir ju knaz av att gå hemma hela dagarna...
Men en sak e ju säker man har ett välstädat hem... tränad hund... och en fruktansvärd dålig fantasi om vad man skall hitta på då man gjort allt man skall göra...
Pleeeeeees låt mej hitta ett jobb :)


Ha en bra dag alla...
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Gun

Såg att du ska ställa på My dog! Kul! Ska dit o titta, klart vi hejar på dig o Warroo oxå!!

Postat av: Annapannan

Kolla bilden på min nya vovve!!

2007-11-23 @ 21:15:44
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback