hemma igen

Borta bra men hemma bäst lr?
vetti katten men.. vill ju vara där min pojkvän e nu.. men men han kommer ju hem nästa helg till mej :)
Warroo fick vara hos lindis och david medans jag va borta så.. han har haft det toppen..
"Operationen"gick fin fint .
Så nu håller man på att åter hämtar sej igen.. va precis ute på en härlig kvälls promenix i höst solen med warroo... jobbade på linförigheten när vi gick bland all trafik.. han höll kontakten hela tiden.. min rediga kille..
Nu ska jag fixa käk.. kyckling pytt å stekt ägg till mej å Warroo.. sen blir det soffan å invänta Idol,, hejja SAM.. *mumsbit* hahaha... fjortis jag näääää...
Må gott alla...
Puss på dej min älskade pojkvän kärlekar dej massa..tack för att du finns!!!
Tack lindis och Davis för erat stöd. tack för att ni finns.
Tack anna panna för allt oxå..
Love u all :) :) :)
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Annapannan

Gumsan.. sorry att jag strulade till det... skulle ju gärna hjälpt dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback