Träningsverk--- aj aj aj

I går kväll va jag på Body Jamen på sportlife.. hua det va riktigt sköj.. det är typ street dance blandat med latino dans.. ap skoj.. haha att hålla reda på armar och men å snurr å ja you name it.. det va en konst helst när man inte har någon som helst kordination... hahahaha... så i dag sitter jag här med stans träningsverk...
Men jag har precis varit ute på en härlig promenad med warroo och haggan...
I morgon bitti kl 08.00 e det dax för body pump å på torsdag åter igen body jam.. shit va snygg i kroppen jag kommer bli *asg*
Måste ju kontra Warroo som ser ut som ett litet muskel berg samt min pojkvän som väger nästa 100kg muskler.. då kan man ju inte se ut som ett fettoo.. hahaha..-
I dag har jag planerat in uppletande med Warroo.. kommer lägga ut maaaassa saker roligare så-- sen blir det lydnad efter det...
Nog om detta nu ska jag slänga mej på soffan en liten stund sen e det dax för hund träning...
här e 1 kort från i dag iaf...
nää 2 kort ett på sonen och warroo från härom kvällen när vi hade filmkväll...
image386
image387

Kommentarer
Postat av: Tessan

weeiiheii.. uppdatering ;) nåt o läsa :P
ja vill me ha träningsvärk... träna stenhårt i över 1½ timma igår men har nada träningsvärk o då har ja ändå ökat 10 kg i vikter på vissa övningar.. men men


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback