bättre sent en aldrig

Har ju totalt glömt bort att uppdatera...
I onsdags kom anna å hämtade oss för träning...
Började med en plats.. *morr* hunden har börjat krypa.. men men börja om från början finns det en låt som heter.. å den sjunger jag nu haha...
Sen skulle jag köra lydnad.. men.. Anna fick ta över då mina hormorner inte e som dom skall i min kropp för tillfället.. *snyft*
Men han gick jätte bra med anna oxå så..
Innan lydnaden så la jag ett apell spår med 5 pinnar...
Så när vi hade kört en budförning samt kört klart lydnaden va det dax att gå spåret.. det gick jag själv me han...
Han spårade sååå fint.. alla approrter hittades REDIG kille *stolt*
här e lite kort,,,
image371
image372
image373

Tack anna för all hjälp.. du e en underbar Vän bara så du vet..!!!

Kommentarer
Postat av: Aaanna

vilken fin hund. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback