helgen....

Hej.
Jaha då vart det trista söndag igen :(
Men jag ska inte klaga jag har haft en underbar helg med pojkvän och vänner...
I fredags va jag å my boy hemma och åt gott och bara myste..
Warroo han blev hämtad av Lindis tidigare på eftermiddan för att hänga med henne ut till orust / Landet några timmar,
Warroo han verkligen älskar att vara där... han hade sprungit som en tok upp och ner i bergen.. haha... min goa tyrann...
Vid 22 tiden kom han hem igen..
I går bar det av till orust/landet igen men då utan hund.. för min son ville ha han hemma då jag å min kille skulle ut dit på kräftskiva.
Mycket trevlig fest faktiskt.. många goa skratt blev det.
Och vädret va ju såå underbart... kom hem i dag kl15..det va ju så gott att bara koppla av i solen där..
Warroo blev ganska glad när man kom hem.. men asså inget går upp mot hans lill husse min son Mattias.. han verkligen avgudar Mattias.. Det e går nog inte att förklara med ord... när min son e hemma så e jag inte så viktig längre haha...
Men här kommer iaf lite 2 kort på warroo från i fredags ute på landen..
Såå vackra bilder..
Gryyymt Lindis och david :)
image324
image326

så där...
ha en fortsatt trevlig söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback