träningsfri söndag....

Ja i dag har vi verkligen legat på latsidan :(
Asså detta väder.. regn regn å åter regn...
Och Warroo verkligen hatar regn haha å jag me då...
I förrgår va vi på besök hos min bror med familj...
Lilleman då som e warroos lillhusse haha..(Brosans son) han bara avgudar warroo.. Lilleman e nu 2 år asså lika gammal som warroo.
Warroo e lika förtjust i lilleman kan man säga.. allt lilleman vill att han ska göra det gör han så snällt..
Lillemans favvo grej när w kommer på besök e att dela hundgodis me han.. en till w och en till lilleman..
Och givetvis ska w ha vatten me.. jo då.. det fixar lilleman... å även vattnet delar dom här kommer en bild på detta
image333

I går kom lilleman och Helene på besök..
Bjöd dom på köttbullar i (harkel) gräddsås å potatis.. med en go sallad till och glass till efterrätt *mums*
Efter maten så byggde Lilleman en koja av en papplåda.. å gissa vart.. jooo givetvis på warroos sanar plats på balkongen.. warroo va mindre nöjd kan man säga...
image334
Lilleman verkade inte missnöjd iaf...
image335
men warroo aa bilden talar för sej själv
image336
Stackars lilla warroo... tjuvad på sin favvo plats.. hmm tänk nu om det går förbi en vrål snygg brud... åååå typiskt isf.. hahaha
image337
Denna blicken är precis som.. hallå du e min matte kan du styra upp kitt dilemma nu lr?
när dom hade gått hem så kan jag säga att w vart gött nöjd över att ha sin plats tebax... ;)

det va de e... i morgon e det träning igen...
både på gymmet och hundträning...
'tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback