Tänder ett ljus

FÖR MIN ÄLSKADE VÄN jOVAN SOM LIGGER I KOMA PÅ SJUKHUSET...
MÄNNISKOR SOM TROR DOM HAR MAKT SLAGIT HONOM SÖNDER OCH SAMMAN...
ÄLSKADE JOVAN VAKNA NU SNÄLLA,,,
TÅRARNA TAR ALDRIG SLUT.. VILL BARA ATT DU SKALL VAKNA...
KÄMPA NU.. GE INTE UPP VÄNNEN... VA SKALL VI GÖRA HÄR UTAN DEJ.. DITT GOA SKRATT DINA BUsIGA IDEER.. ASSÅ... NÄ NU SER DU TILL ATT VAKNA VÄNNEN MIN...
SÄNDER EN TANKE TILL DIN FLICKVÄN NELIA OCH DIN FAMILJ... DOM BEHÖVER DEJ JOVAN... MEN ALLA ÄR VI STARKA FÖR ATT GE DEJ STYRKA OCH ENERGI...
VA HOS DEJ I GÅR... DU SÅG SÅ FRIDFULL UT... JAG STOD DÄR OCH PRATADE MED DEJ... OCH VÄNTADE PÅ ATT DU SKULLE VAKNA OCH SÄGA... MEN MAMMA DALTON VA STÅR DU Å SNACKAR FÖR SKIT... STIIIIILA DÄJ.. JAG E VAKEN men näää :'(  DU GJORDE INTE DET...
BER EN BÖN FÖR DEJ TÄNDER ETT LJUS OCH GER ALDRIG UPP HOPPET OM ATT DU SKALL VAKNA...
image488

Kommentarer
Postat av: Nelia

Tack gumman...

2008-04-26 @ 09:31:51
Postat av: Christina

Så sorgligt... å så j***a onödigt!!!!! Hoppas att din vän har vaknat vid det här laget!!!!

Postat av: Hilde & gutta

Så trist!!!!!

2008-04-27 @ 01:49:25
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=bocca
Postat av: Christin

Åh kära. Den varmaste kram till er som är med er vän.
Hoppas att allt ordnar sig snart...

2008-04-27 @ 08:02:16
Postat av: Jenny

Otäckt! Hoppas allt ordnar sig!

2008-04-27 @ 14:57:16
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=HoneyPie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback