lite blandat från helgen

I lördags fick lillan träffa kompisens hund Attis som e en blandras hane Rottis/pitt på 5 år.. men han ser ut som en blandning mellan tollare/golden.. himla vacker e han faktiskt.
De första minutrarna va Lillan livrädd... men sen insåg hon att antingen dödar jag han lr så blir jag polare me han.
Först blev det polare sen.. dööööööööööda,,, hon började med att döda hans yvinga svans.. sen attakerade den lilla argbiggan han i kider och öron-... hahaha.. dom hade iaf sköj :)






I går söndag va jag och hundarna ute och gick en härlig promenix i skogen..
Tyvärr va det massa frisbeygolfare ute å kastade i hela skogen så tyvärr fick dom gå i koppel :(
här är några kort,


Hahaha



Hooooooooooooooopp i luften efter en kotte


kottar lindrar klådan i dom kliande tänderna... *ler*

Sammarbete.. håll koll på frisbeyna...

även bakåt

va ser du farsan?

aaaa där borta e nått....



skiter i gubbarna i skogen jag jagar grässtrån ist..

Fina vackraste kelpien som finns med sin nya fina klövjeväska :)

Älskar han så... min goa tyrann *kärlek*

hahaha han ser ut som han har värsta magen hahaha,.,,,



ha en go dag alla


Kommentarer
Postat av: Therese

Sååå himla goooooooo hund!!!

Gud blir helt till mig när jag ser den.. =)

Kul att se dig i lördags!



kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback