söta


Far och dotter... dom e ju bara så finast!!





En trött lillan





Och en mycket tlööött Farsan Warroo :)


I dah fick jag sova jätte länga.. vi gick å la oss redan kl 21 och stensomnade.. vaknade av att jag själv kl 04.15 behövde gå på toa.. och själv klart ville Lillan ut för att göra sitt...
men när vi kom in somna hon så snällt igen och sov ända till kl 07.00.
Warroo han va inte lika pigg som dän där lilla rulta tultan.. han ville sova mera.. men näää tyckte inte hon.. koooooom aaaaaaaaaaaan farsan nu leker vi och väcker aaaaaaaaaaaaaaaaaaalla grannarna som bor i detta huset genom att skälla... hahaha,.,, hon e bara för söt.
Jag har berättat för warroo och min pojkvän att henne denna där.. har vi fått för alla våra synder *asg*
Min gubbe bara garvar.. skratta bäst som skrattar sist.. hehe i morron kommer han hem från norge å stannar te på sön,,, å gissa vem som ska få känna på hennes syyyyyl vassa tänder å gissa vem jag ska lägga upp i sängen på morgonen till han hahaha----*myser*
Nä hon e för söt.. men man får allt börja plocka ur henne lite grejjer.. enveten som en åsna e hon *skrattar*
Till å me Warroo blir less på henne och han kan va en pain in the **... haha.. nä det e allt skoj att ha en tyranna i huset.. jag hade ju en tyrann och nu har jag 2.
Härligt.
På nått sätt så verkar det som att warroo lugnat ner sej ute nu.. han drar inte i kopplet.. han e inte hysterisk när vi möter andra hundar.. peppar peppar...

Nä nu ska jag ta dom här 2..
warroo ska få träna lite.. och lite uppletande.. lillan ska få vara me å valla korridoren... himla bra :)
ha en go dag alla..

Kramar oss.

((pia självklart kommer jag uppdatera och fota.. jag fotar å fotar dom här två  hahaha kramis ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback