Influensa :(

*morr* what the f**k att man aldrig får vara frisk då...
Nu e man vröööl förkyld igen... massa ont i bihålorna å feber... *grr*
Skulle la manupulera min kropp i morsen genom att banne me gå med på morgon rundan... Inte smart drag kan jag säga...så nää vila hela veckan--- Tack lindis för att du tar me dej eran foster hund Warroo...


I dag va min mammi här med sina hårbollar.. gott så arroo fick leka av sej liute iaf...
image462
image463




Nu e det dax att krypa ner under täcket igen ciao alla

image464

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit va sjuk du eee stackare!! Krya på dig! Kramar

Postat av: Tessan

dags för en uppdatering kanske?

2008-02-15 @ 14:58:57
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Christina

Hur mår du? Vi saknar uppdatering!

2008-02-15 @ 16:19:47
URL: http://www.busligan.se
Postat av: anfia

Vi lever men har legat magsjuka.. *snyft* uppdatering kommer jag lovar

2008-02-16 @ 07:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback