så dax nu lixom :(

va e detta.. snö.. nu?!
vart va den på julen då?
detta sverige asså haha,,,
aa här sitter man snuvig å dan.. å my dog vill jag till *snyft*
men nää...
men jag och warroo har iaf varit ute i snön nu å kastat snöbollar,,,
rel

tur att han gillar snö iaf hehe...
nu vill min kära granne ut å göra snö änglar haha... det kan hon ju göra..
tänkte jag skulle tränat warroo lite i dag men näää pulsa fram i snön e inte riktigt min grej..
så kanske kan det bli ett uppletande iaf.. vi får se..
ha det gott alla..


Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Aha då vet jag varför du inte var på My Dog!!! Undrar om jag har fel telefonnr till dig?!?! Har du ex fått några SMS... eller är det någon annan stackare som kan ha fått dessa....
Hur som helst KRYA PÅ DIG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback