uppdatera säger tessan

jaja tessan.. nu uppdaterar jag...
goood.. va jag ätit å ätit denna helgen *gråter*... dumma pojkvän...blir alltid så när han e här.. att vi äter massa go mat...
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.. i dag e det nya tag...
Promenerade kl 04 i morse som vanligt...
sitter nu å kollar kurser för warroo.. tänkte gå en kurs innan tävling... kan ju va bra enna...
För den lille tyrannen.. hate andra hanar... på miiils avstånd känner han dom.. grrrrrr...
så.. jag måste ta en kurs så han vänjer sej... får bli en tävlings inriktad sådann...
jag har ju ett datum uppsatt när jag vill tävla.. får la se hur det går... men jag känner faktiskt ganska mkt press nu...hua... hunden e ju 2 år... en del i hans kull e ju tävlade.. å ska jag andvända han i avel som är lite av mina planer så MÅSTE jag meritera han nu!
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!
Nervös... men men den dagen den dagen...
ha en go dag alla
tjing

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha bra d.. gnäll inte på mig när du inte uppdaterar ofta själv *piik*

Postat av: Pia

Äh, man kan ju liksom inte bara råka få med sig två 1:a pris under en och samma helg..frågan nu är om jag skiter i att köra mer 3:a och försöker få in det som fattas till eliten på en gång;). Vilka lyxproblem! Vi håller tummarna för att du ska få tummen ur och komma igång:P.

2008-01-28 @ 18:04:21
URL: http://flosan.se
Postat av: Christina

Klart att du ska tävla - det fixar du galant! Ett tips för tävlingsnerverna är Svarbergs bok "att lyckas på tävling" tror jag den heter! Jättebra!

2008-01-28 @ 20:32:49
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Faster

du skaffa en gästbok så man kna skriva till dej ler...och en besöks räknare...kram

2008-01-29 @ 16:42:14
Postat av: anfia

Faster: det går ju inte på en blogg ;)

Pia: hehe...tycker du ska gå på eliten diiirekt ;)
Jajaja jag ska få tummen ur snart.. snart...

Christina: Jag loivar detta året skall jag tävla...jag har en bok som heter sikte på 10an den e kanooooon... men va hjälper det när han e som en hingst som ser ett brunstigt sto hahahahaha

2008-01-30 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback