den stolte farsan warroo



Världens stoltaste farsan warroo...
Snodde pais bilder även i dag hihihihi...


Betty



Björne




Drama




Snibben




Å sist men minst lilla Tiiiny


Hua tur att jag inte har alla dessa bebisar hemma... jag menar jag kan ju inte titta mej mätt på dom på kort.. hur skulle det då va å ha dom här...
Men iof efter ha pratat me pia
http://www.flosan.se/  så känner jag att det e rätt gött att dom e där dom e hahahaha...
Stackars dej Pia hihi... men nu e det ju knappt 6 veckor kvar hihihihi...



Va står på agendan i dag då...
Mmm Mödravården :S blää...
Sen ska det tränas hund.. lite uppletande och apportering hade jag tänkt mej.. lite fjärr blir det nog me... får la se va min terstosteron kille känner för i dag.. blääää massa löptikar ute och aa skyll sej själv men det e la det ända han intresserar sej för just nu *morr*
Men i dag skall jag vara benhård att nej nej nej nu e det f*n träning som gäller inget j*kla raggande.. hihi.. stackars warroo..

Hua i morgon e det första dagen på jobbet.. skall vara med å öppna butiken/stationen och på onsdag skall jag va me å stänga den å då jobbar jag me tessan http://xayides.blogg.se/
Tack än en gång Tessan att du rekomenderade mej :D

Nä nu skall jag gå en härlig promenix me mitt testo monster :S

Ha en go dag alla...

((Maria denna veckan kan bli tajt å träna jobbar i morron å på ons sen begravning på tors å sen e det ju midsommar...
men nästa vecka?))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Godingar! Lycka till på jobb imorgon!

Postat av: Maria

Har det också lite tight så nästa vecka passar bättre för mig också. Vi hörs! Lycka till på jobbet.

2008-06-16 @ 21:47:34
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback