håll tummarna

För mej i dag...
Jag va på anställnings intrervju på shell stenungsund i går å får svar i dag...
Hoppas hoppas..
Trista e att får jag jobbet blir det inget kennel läger för mej :'(
Men jag måste ju jobba å tjäna pengar så jag kan ta mitt förbannade körkort nu i aug som e planerat.

Jag har iaf snott mera kort på valparna men eftersom att min blogg total strejkar att lägga upp bilder så lägger jag upp dom senare..å då har jag nog fått svar på jobbet oxå.

Ha en underbar dag alla'

kram oss



Warroo på stranden.. :)






Hahahaha här e min gubbe me warroo i havet.. haha å gissa va warroo gör jooo han bajsar i havet haha
jag skratta så jag nästan kissa på mej när min gubbe skrek anfia hjääääälp hunden skiter i vattnet hahaha...
det va bara att ta bajspåsen å vada ut i vattnet å plocka upp så gott det gick.. shit va sköj hahahaha...






vappisarna...
hihi tjuvade korten från dej Pia hihi



JAG FICK JOBBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPIE KAJE
J

Kommentarer
Postat av: Hilde & gutta

Håper du for jobben så du for tatt kjørekortet å kan komme til norge å jobbe;);) Men veldig synd att du ikke for kommet på kennellegret:(

Herlige valper du har blitt bestemor til:)

2008-06-11 @ 08:45:55
Postat av: Pia

Heeeeeelt ok!!! Dom är ju för j-la SÖTA!! Kramen på er hela bunten!

Postat av: sandie

haha den lille som ligger på sidan e ju en kopia av min lille Warroo bebis :D så fina världens bästa Pappa e warroo

2008-06-11 @ 11:04:48
Postat av: Christina

GRATTIS till jobbet!!! Attans synd dock att ni inte kan komma på kennellägret... typiskt!

2008-06-11 @ 23:10:19
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Hilde & gutta

GRATTIS;);)

2008-06-13 @ 09:24:22
Postat av: Maria

Oh, grattis till jobbet. Trist med kennellägret dock.

Vi är gärna med och tränar nästa vecka. Vet dock inte vilken dag vi kan för jag skall planera hösten med min kommande kollega någon av dagarna också. Men vi kan väl höras! Ha en fin helg!

2008-06-13 @ 21:04:00
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback