Rediga gossen

I morse så sken solen och det va underbart ute...så jag tog Warroo med mej ut för att träna..

Friaf: ligger lite långt fram å i bland liiite långt bak.. så.. Tillbaka till grund inlärningen i 5 min sen gick han perfect :)

Läggande underg: Lägger sej snabbt som attans.. :)

Inkallning: Kommer,,sätter sej fot, i mitt tycke liiiite långt från min sida,,, så jag körde 3 ingångar, sen blev inkallningen som jag ville ha den! :)

Ställandet: *morr* han går mickro lägger sej typ... för att han tror att det e vad som ska hända...
så tji fick han det blev bara en rent frittf ist.. men efter nårra minuter så komenderade jag "stanna"
Stannade direkt och stod helt stilla :) :)

Vi har ju börjat lite me fjärren me (Sitt-ligg) mest för omväxlings skull.... men *harkel* nog ser det ut som mmm en 9a kanske... hehe...

Efter träningen lekte vi massor me bollen... han e sååå redig denna killen ni skulle bara veta..
Tävling kommer jag lovar... innan detta året e slut så ska vi allt tävlat iaf... men det e bättre att känna sej säker och ta det lugnt än att stressa på å det blir halvdant tycker jag iaf!

Men korningen har jag siktat in han på den 3 maj iaf... ska ta å anmäla han nu.. kul att det e samma dommare som på Mht förra året :)
Skall väl ställa han under dessa kelpie dagar i stenungsund oxå hade jag tänkt... Så e det gjort oxå :S



I dag fick vi besök av min killes kompis och hans underbara rottis tik Nikita..
image471

Vilket warroo tyckte va kanooon... en brus e ju alltid välkommen *hihi*

N'ä dax att fortsätta städa... för halv 6 e det promenix tajm...
image472

warroo med sitt ben på balkongen...

bye bye


Kommentarer
Postat av: Fia

Ut o tävla nu ;-) Ni är övertränade :)) :)) :)) Skojar bara, visst är det bra att vara säker. Ska bli intressant att få se resultatet från korningen. Håller tummarna! Mamma Tammy hälsar!

Postat av: Anna

Tack för idag, skönt att känna att jag kan kan komma till er när jag vill!! *Kramar om*

2008-03-10 @ 21:29:38
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Shanie & Storm

Det dær
med att træna och træna kænner jag igen , men du man kænner sig aldrig riktigt redo
;-) Lite rampfeber bara precis som det ska vara ;-)

2008-03-11 @ 18:21:51
URL: http://stormvarsel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback