data ras

Morr har suttit utan data och internet i en vecka.. och nu äntligen har jag fått ny data och mitt fiber lan e fixat igen. vilket telia stängt av då jag tydligen omedvetet skickat ut troyan till halva hasselbacken hahahaha oup.. så jag har en automatisk spärr där som slåt på när detta sker.. hahaha inte konstigt att min gamla data rasa då näää... oj oj.. tack bejbe för den nya fina datan :)

Hundarna då.. de tränas för fulla muggar.. ingångar sitt å ligg med lillan... hihi snabba lägganden har hon den rediga tjejjen.. kastar sej snyggt ner när man säger ligg... redig flikka :)
Warroo går det oförskämmt bra med.. han går som en klocka... jag andvänder mej av Lillan som störning på platsen och han ligger fint.. meeeeeeeeen apport bocken.. den tycker han att  jag ska stoppa upp nån stans.. för nej tvi fyy blääää rata hata.. men jag får klura ut nått fiffigt... Annapanna har du kanske nått fiffigt tips?


Har fotat lite me mobilen som jag lägger ut här på hundarna... blev några men men håll till godo..
VI BÖRJAR ME MIN FIIIIIIIIINA PAPRIKA PLANTA SER NIIII PAPRIKORNA TVÅ små gulliga har jag ..





En tlllött lillan


hahahaha


oj så grå min goa warroo blitt.. inte konstigt med en dotter som LILLAN.


två tlllöööta vovvar




Lillan och zera.. en liten råtta till hund som lillan varit liiivrädd för,, lillan gillar INTE små hundar för dom e lebbiga fyyy bllläää
men nu går det bra med zera och min mammas små råtthundar.

Såå dagens bus kort... från i morse..




Ha en go söndag alla... hahaha höll ju på att glömma ett mikket viktigt kort.. från förra veckan när jag va å hjälpte annapanna och måla hennes nya lya.. en najz bild på vår Chef,,,

Kommentarer
Postat av: Anna

läckert!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback