dax å blogga kanske

Oups.. va ett tag sen...
I dag fick jag Äntligen ta en promenix me min goa vän Annapanna...
Lillan sprang lös och jagade tinan hela vägen och Warroo och bööb fick så snällt gå i koppel då dom e 2 grrr hanar hahaha...
Efter promenixen hängde anna me hem hit på en fika och snacka skit stund.
Haha som här ser ut asså.. i morse kom mattläggaren + fastighetsskötarna...
Nu står.. kyl å frys i vardagsrummet.. spisen i hallen.. shit asså.. hela köks golvet är fullt av cementlim.. så inte kan man laga mat lr nått.. men det blir fint på golvet när det blir klart..
Nu ska jag bara tjata till mej nytt golv i v-rummet där mattan rest sej och garanterat har mögel undersej.. men enligt mitt hyresbolag så säger dom att ne ne de e det inte.. men vi lider av huvudvärk och rinnande näsor konstant här *morr* måste ha tag på nån billig mögelhund som kan komma hit å kolla av läget!
Vet ni nån så HOJTA snälla :)

Hua i morron ska jag till tandläkaren och plågas ROTFYLLNING aj aj aj.. haaaaaaaaaatar bedövningen ju *skakar av rädsla*

Yes yes snart e det dax att dra te säffle för att ta KÖRKORTET jippikajej.. v 40 drar jag .. sen blir det åka av.
Norge here aj ´kom.. hehe...

här e lite små söta kort på odjuren jag har hehe,,,


hahahahaha Lillan Äääääälskar Chees bools




Sötizar




hahahahaha kolla lillan hahahaha




Dom e så goa dom här 2 goingarna.. pussa
Det va allt för i dag

Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Snacka om LIKA!!! Hahaha!!!

Kram på er!

Postat av: Elaka Måns

Måste bara säga att det var helt UNDERBARA foton på hundarna, gillar starkt att det är vardagsbilder med hundarna i situationer och inte trista exteriör bilder.

2008-09-09 @ 20:31:31
Postat av: anfia

Pia: haha jo dom e de... hahaha... kraam



ElakaMåns: hehe sköj att du hitta hit :)

Jo här e bara sånna bilder.. inga snygghets bilder här inte brrr för sånna :)

2008-09-09 @ 20:34:29
Postat av: Annapannan

Tjingeling å thnx för idag! :) Och för all stöttning

2008-09-09 @ 20:44:54
URL: http://bctina.blogg.se/
Postat av: anfia

Anna: jag finns Alltid alltid här för dej alltid

2008-09-09 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback