hej hopp

det va ju ett taga sen man skrev här:S
Men jag har lixom inte haft tid...
men nu har jag tagit mej lite tid :)
I dag har vi varit ute i svartedalen hela dagen... grillat å pimplat lr aa min pappi har pimplat.
Så där ute va vi Jag,mammi pappi,Lilleman,lillan,moa & Teddy
Warroo va inte me då han e utlånad till Min mobbro å moster å blir bortskämmd ;)

H
är kommer lite kort från dagen :)















De va de...
Överlag så går träningen kaaaanoooon.. rediga vovvar :)

jag lovar jag skriver mer en annan dag..

//anfia

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken mysig dag ni haft!!

Postat av: anfia

aaa det va helt uuunderbart!

2009-02-23 @ 07:58:00
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder. Ser jättemysigt ut!



God fortsättning önskar vi på Hundpunkten.se

2011-01-03 @ 20:44:52
URL: http://www.hundpunkten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback