Hoppsan

Va det i bloggen man skulle skriva oxå kanske..
hehe har ju inte haft tiiiiid... har tränat hundarna som attans,,, gött å ha körkort nu så man kan fara runt överallt :)
I går va jag å  min Lilla mammi ute på en låååång härlig promenix,
Och i dag samma sak,,, härligt...
Jag å mamma ska se vem som kan gå ner mest i vikt på 3 månAder hihi... så helskotta va jag går å orebytreakar nu...
Jobbiga e att jag fått skiljas från min vän CHOCKLADEN huhuhuhu... men aa sånt man måste offra hahaha..
På torsdag skall jag in till salgrenska för att sticka en stooooooooooooooooooooor spruta in i halsen för att kolla den dära kötteln i halsen va den nu heter.. va katten heter den.. står still.. aa ska kolla den iaf.
Den saken kan göra så jag gått upp så massa i vikt + att jag samlar så fruktansvärt mkt vatten i kroppen...
Inte bra för hjärtat som även de börjat ge sej till känna de daGar jag e som mest svullen..
så hua på Torsdag gäller de... 'snyft* jag som har panisk skräck för sprutor!!!!!!!!!!!!!!!!!

JaJA det löser saj...

Nu ska vi bädda ner oss gott i soffan

sen ska vi dra å träna lydnad :) :)

Kommentarer
Postat av: Gun

Har inte varit här på ett tag, så... GRATTIS till körkortet Gött va! Hua, det lät inge kul med den där sprutan! Sköldkörteln heter den, vet de för min e kass..men det finns bra medicin, o då blir man blir som ny igen ;)

Ha de gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback