Rapport mejl från warroo

Hej
I går fick jag ett mejl fråän Warroo och min moster å mobbro som passar han.
Warroo va ju hos veterinären härom dagen och dom konstaterade ÖRoninflamation :(
Och warroo HATAR öron renset man sprutar in innnan antibiotikan :S
Men men här kommer en liten rapport från dom *fnizzar*




allt har gått jätte bra inga problem över huvudtaget,vi har ställt tillbaka bordet vid fönstret så att warroo kan ligga på bordet och titta ut (tyckte han var väldans nödvändigt,"jag e ju så kort i benen sa han....").
han har nu under dagen kvällen varit ute på en skogs-promenad,("skit-kul jag fick moster till att springa yiipppii och hon hade inget flås kvar, snart har jag henne som handen i handsken....jag gör som jag vill.....tror jag inte ett dyft på men man kan ju alltid önska...")en hälsa på Richard promenad("det var när ni åkte")och 2 asfalts promenader("ucsh o fy va tråkigt").
Öron-rent gick jätte bra ("tycker hon ja")warroo fick sitta på bordet och luta huvudet mot mig,han blev lite sur,("LITE jag trodde aldrig att min moster kunde vara sååå dum mot mig")han försökte inte nafsa över huvudtaget,så jag tycker att han är jätte duktig,visst han tyckte inte om när det rann i öronen på honom,men han tog det som en hund.
bara för att det gick så bra fick han nöt-stek("det fick jag som middag också,jag vet att det finns mer i kylen till mig,så när moster öppnar dörren till kylen så kommer jag som ett jehu...").

Nu har warroo gått och lagt sig i min säng inne hos morbror och nanar gott.



Här är en bild som jag precis fick på mobilen..


Tack lilla moster å mobbro ni är underbara.. som alltid ställer upp när man behöver er!!
Love u all
Kramar mej å Lillan


Å på tal om min lilla råttunge lillan..
Naaaw det va så synd om henne i går,,, lilla pluttan... hon vaknade här i går kväll och rusade upp ur sin säng å satte sej mitt på storarumms golvet å ylade å ylade efter farsan warroo.. naaaaaw jag tyckte så synd om henne lilla råttungen...
Men i dag skiter hon i vilket.. haha ja hon e la super nöjd nu när hon får ALL min uppmärksamhet..
Snart ska vi i väg och gå en lång härlig promenix me min lilla mammi och hennes råttor "hundar"
Sen ska jag träna lillan.. följövningar står på tränings schemat :)
Ha en go dag alla
Kram oss



Kommentarer
Postat av: moster o mrbror

det är tur att ni har en tossig moster och morbror,hihi,lycka till med träningen och ha nu en bra dag/veckor....så ses vi snart igen.pussar och vovsar och massor av kramisar från oss till er.vov vov.

2009-01-12 @ 11:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback