TorrLöp!!!

A å jag har fått en torrlöp hund  hahahaa... Det va nära det blev incest incest familjefest här i går.. Warroo tyckte han skulle "sätta"på SIN EGEN DOTTER!!!.. jag sa te han att nej nej det e FÖRB JUDET ajsing bajzing fängelse straff på sånt min käre herre...
Så i dag ska han få hus arrest hos min Mobbro å Moster tills kusten e klar här hemma me Lilla rått ungen :)

Nu har jag tömmt både kamera å telefonen på foton så här kommer lite kort :)


Lillan åker bil hahahaha



Pinkar jag på bollen så vill inte fasan ha den hehehehe



Lillan får se första snön i sitt liv :)




Bus i snön :)



mIN vACKRA wARROO




mIN MAMMA Å PAPPAS UNDULAT PUTTE SOM BADAR I DISKHOEN :)




Å nu har jag köpt mej en bil hihihi..
Läggerut kort på den i morron :)
Ha en go söndag alla kramar oss

Kommentarer
Postat av: Pia

Trodde först undulaten var ett päron du tvättade...undrade just varför man lägger ut en bild på det? s

Postat av: anfia

hahahahahahahaha... min gubbe trodde det va en tennis boll asg

2009-01-11 @ 15:23:26
URL: http://anfia.blogg.se/
Postat av: Christina

Trodde också det var ett päron :D

2009-01-11 @ 18:42:56
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback