Utvilade

Hej igen...
Nu är vi utvilade efter kennel lägret hihi...
Nej då vi har då inte legat på latsidan precis... inte vi inte...
I måndags var det dax för min och Warroos första dag på vårt nya jobb.. japp  vårat jobb hihi.. han får vara med mej där då jag jobbar så det är dunder... Fick ju då jobbet som personlig ass... så nästa vecka kommer jag börja klicka in han på henne jag jobbar för... så han kan lära sej plocka upp saker hon tappar osv... Han verkligen älskar att vara med mej på jobbet... så fort vi kommer dit så hoppas han upp i hennes knä och gossar.. hihi... Jaja... i månadags så tvinga jag med sandie och hennes hund disel på en promenix på kvällen... mitt i promenaden så stannade vi uppe på shell och tog en kaffe.. så gott att bara sitta där och tjata lite.. å vårat shell har ju så gott kaffe...
När promenixen vart avklarad så gick sandie hem och jag tränade lite lydnad på gräsplätten här utanför mej... Har börjat klicka han nu igen vilket han svarar bra på...
I går tisdag då jag stod och väntade på bussen på väg hem från jobbet så låg Warroo så snällt brevid mej och spanade på allt folk... så kom det fram en kille och berömde lilleman och sa glatt åååå en liten kelpie.. jag vart ju förvånad över att han visste va det va för ras för alla som man träffat frågar jämt vad det är för ras lr *morr* raser i denna hunden... men iaf... jajjemen sa jag.. då berättade han att han hade en 8a årig tik från Vickulas.. ååå en kelpie till i trakterna trevligt.. rasen e ju som sagt inte så värst vanlig här... När han gick så tilltalade jag warroo med sitt namn haha då gör killen en tvär vändning och säger men harregud e detta Warroo? hihi.. jajjemensan..åå han har jag ju spanat på på Busligans sida samt läst om på din blogg... hihi.. harregud... man tror inte många läser bloggen men tji fick man det är nog fler än man tror.. men trevligt iaf...jaja jag ville bara berätta detta.. hehe
Nu ska jag grejja här hemma... ha en go dag alla..
Kram från oss...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå! Nu finns det några bilder på Warroo-killen på min hemsida. Tyvärr blev det inte så många bra på honom som jag hade hoppats på. Men söt är han minsann! :) /Maria

2006-08-10 @ 22:31:54
Postat av: Christina

Vi v'ntar med sp'nning p[ er hemsida! N'r kommer den ut p[ n'tet_

Postat av: Anna

Ja nu har ni verkligen vilat ut er.... uppdatera!!! Jag vet ju att massa har hänt!!:)

2006-08-25 @ 07:59:36
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Maria

Hallå där!
Nu är det väl ändå dags att uppdatera va? ;)

2006-09-08 @ 20:16:03
URL: http://lissie.se
Postat av: Malin

Vad kass du är på att uppdatera här *suckar*...

2006-09-21 @ 23:59:36
URL: http://www.bruksras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback