Äntligen är julen över!

*pustar ut*... :)

Äntligen!! Julen är over end out :)

Ska ju inte påstå att julen varit dålig nej nej tvärtom... jag har haft en kanon jul..
På jul afton va vi hos mina föräldrar...
Warroo Hade fullt upp men deras lilla hund moa som ska till att löpa snart..
Vilket nu då har resulterat i att Warroo matvägrar totalt!!
Å jag är faktiskt lite nojjig för min lille tyrann har ALDRIG struntat i att äta!
Ska strax servera herren sin frukost.. blandar i lite mjuk kattmat oxå tror jag en matsked så han kanske tycker det smakar gott...
Så nu ere frukost.. sen skall jag ta ut han å träna lite...
så jag skriver mera senare...ξ

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

testar

Postat av: Christina & Busligan

Stackars Warroo ;-). Men du det gör inget om han inte äter på några dagar...när han blir hungrig kommer han äta igen det kan jag lova! Han dör inte!
Ha det gott! Vi ses väl snart!

2006-12-27 @ 10:10:53
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback