då va det dax

Att lämna i från sej Tina och även Warroo i dag.. Warroo skall vara hos Anna tills på söndag för jag då ska kalasa :)
Dessa dagar Tina har varit här hos oss har varit roliga...
Tyvärr har vädret inte' varit det bästa men det har inte hindrat oss från att ta goa promenixer..
I tisdags så va det jul bak som stod på schemat... Bakade lusse katter och gjorde ischocklad.. *mums*
I går kom lindis hit och hälsade på så vi begav oss ut med hundarna.. stannade till på skolan för att träna warroo lite.. det e ju så bra att träna där nere på skolan upplyst hela tiden + att det är konstgjort gräs.. igentligen e ju detta uppbyggt för banen att spela fotboll på.. men det hindrar inte oss hundägare att träna där.. + att det e inhängnat oxå.. TOPPEN...
iaf.. tina fick lulla lös där inne medans jag skulle träna tyrannen... sa till warroo att sätta sej fot och vips hade jag två hundar vid min sida.. haha tina innerst och warroo ytterst... jaja tänkte jag vi kan la träna alla tre då.. så jag komenderade fot och körde ett frittfölj på 3 min ca.. haha... det bästa va väl att vi hade lite publik av några andra som tränade sina hundar i inhängnaden brevid.. hihi....
Efter fria f så la jag tina plats medans jag körde klart warroo... han gick jätte bra som vanligt... så idag ska jag sätta mej och välja ut en tävling för JANUARI... hihi...
Efter träningen fick hundarna rusa av sej en stund för att sen fortsätta promenixen... nästan hemma igen så blev jag å lindis vrål hungriga så vi beställde en go pizza å åt den....
jaja det va det de... snart kommer anna å hämtar dessa tyranner...

Ha så kul me dom Anna..'
Kram kram alla

Kommentarer
Postat av: Anna

tyrannerna är installerade och verkar nöjda över att få rusa fritt hela dagen lång! Kul med lydnadsbiten, Tina är väl glad när hon får göra nåt annat än att valla!!
Tack för hjälpen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback