Hej

Heeeeeeeeeeeeeeelt underbart väder har vi här i stenungsund... soooooooooool ja faktiskt helt otroligt men det e sant.. vi har sol... underbart...
Iaf... Så fick jag sån energi att träna min lille tyrann i dag.. så jag smsade min gode vän Anna.. det e ju så skoj att träna med henne.. men aaa.. jag fråga så snällt om hon inte kunde träna med oss i dag...mmm shore.. nä blev ju svaret måste grejja hemma.. *snyft* jaha ja.. med ner sänkt huvud och lite energi kvar i kroppen begav jag mej ut själv.. *suckar*
Men min lille tyrann fick mej glad igen då han gick som en klocka i dag... redig redig bäst helt otrolig... ställandet perfect!!!! yes yes yes... fria följet perfekt... läggandet perfect.. hahaha ALLT va så sjukt bra!!! Synd Anna att du inte fick se detta..meeeeeeeeeen du skulle ju grejja hemma.. jaja.. haha
Men nu är vi inne iaf igen... ska ta mej en härlig promenix sen oxå..
I kväll kanske ?

Anna vill du gå me?
Warroo saknar sin brutta Tina juhe... hahaha
så söta


ha en go söndag alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Promenad efter simningen kanske... imorgon runt halv 7 - 7. How about it?

Postat av: anfia & warroo

asså det tycker du ja... mm men i dag då hahaha

2006-12-10 @ 17:51:06
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anna

så synd då, men jag har ätit söndagsmiddag med paranteserna och blivit serverad gott vin....

2006-12-10 @ 17:53:06
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback