Blivit skrämd!! :(

Japp då va det torsdag... vaknade i morse av att Warroo låg och bet mej i örat... det va nog så att han hade viskat i mitt öra att han va kisse nödig men utan att jag vaknat av detta  Mad så han fick ta till andra metoder för att få mej att vakna!! Å det fick han det garanterar jag... hur nöjd som helts blev han då jag skrek aaaaaj av bettet av dom små sylvassa tänderna...På med kläderna å ut för att kissa.. jag fattar ju inte så mkt på morgonen utan mitt kaffe och giftpinnen så helt tom i bollen stod jag där ute å väntade på att han skulle göra det han skulle... äntligen nu kissa han... in igen å fick hällt upp mitt kaffe då det va klart... å precis när jag skulle dricka det så hände det  stora... finns det inkomster finns det utgifter... Blev irriterad på mej själv att jag inte tänkt på detta när jag va ute nyss... jaja en olycka händer så lätt skyller på kaffet... Tongue Out
 
                                                                  JÄKLA GRANNE!!! Mad 

 Va precis ute med Warroo... när vi kom ut genom porten kom min granne med ett barn på armen å givetvis började Warroo att skälla av ren osäkerhet... och jag talade om för W att dom va inte farliga... ass¨då springer min idiotiska granne mot W med ett otäckt oljud från munnen och W blev så rädd... Jag skällde Screamer  ut idioten efter noter och frågade hur han va funtad..  och sa oxå att jag hoppas du blir rejält biten av en hund som är rädd någon gång om du gör så där!! Han mumlade något på sitt språk och gick in... Irriterat gick jag och W vidare för att göra det otäcka till en lek.. han köpte leken bra å det hemska va gömt!!  Smile 

 På återseende  Rolly 2 

I dag har vi kört lite ingångar och sitt övningar... *skrattar* det är då inte lätt att få en helvild valp att sitta det kan jag lova... men efter många om å men så slank bakdelen ner på honom å då kom godisen & berömmet  Rolly 2 men allt är ju bara med lek så...
Resterande av dagen som nu är kvar ska vi ligga & slappa framför teven *gott* .
Längtar tills jag får min kamera så jag kan lägga in lite bilder här... men håll ut det kommer det kommer.
Ha det bra!! alla  Hi Ya 










Kommentarer
Postat av: Janne

Vilket d-a folk det finns !!

Han kände sig väl stor o stark när Warroo bara är en lite valp men vänta i 18 månader så kommer han att gå omvägar runt den store ståtlige Warroo som då bara behöver titta på grannkraken för att ge honom stora skräcken !

Met tanke på vad su skrv om kaffe o cig var det nog tur för grannen att det inte var på morgonkissningen som han dummade sig :-)

/Janne (Warroo's förre plastpappa)

Postat av: Anfia

*skrattar* ja det skall han vara glad för att det inte va morron kissen... då hade jag nog hoppat på han... ja han ska bara veta vilken stooor herre W kommer att bli... hihi

2006-02-02 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback