En weekend på Orust (hällevikstrand)

En weekend på Orust (hällevikstrand)

Hej ... I fredags åkte jag och Warroo och ett par vänner ut till Lindis sommar ställe på orust, för att ha lite partaj och komma bort ett taga...
asså denna hund förvånar mej bara mer och mer... jag va ju lite nervös för att kanske lilleman skulle bli lite orolig av folket och när man får lite i sej så blir det ju mer stoj... Men Warroo han va så nöjd så.. han sket fullständigt i oss utan följde sina dagliga rutiner genom att Gå å sova för natten kl 22 för att sedan Vakna igen halv 7... det bekom han inte ett dugg att vi spelade musik och hade skoj...Han sussade så sött i en av sängarna som han la beslag på för sin skönhetssömn...
På lördagen Tog jag och kompisen en härlig promenad bland sjöbodar å hus där ute på ön... klättrade upp i bergen och Warroo som älskar att klättra trivdes ju jätte bra...
Å dessutom så ligger huset uppe på ett berg så varje gång någon gick ut för att ta en cigg så fick Warroo hänga på och han sprang då lös å rejsade uppe på berget...Man kan nästan tro att han tror han är en bergs get...
Men iaf... vi har inte tränat något på hela helgen utan bara njutit av dagarna.
Men nu e det måndag och då e "lillsemestern" slut... så i dag ska det tränas...
Så mer om hur det gått åter kommer jag med i kväll
Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback