spår

  Hmm i dag fick jag så snällt gå upp ur  Bed 2 kl 06:30 *suck* som vanligt tog inte Warroo sovmorgon...
Kl 10 åkte jag och Åse ner till gymmet och Warroo satt kvar i bilen och väntade så snällt...
  Kom hem å tvär däckade på  Couch och vaknade kl 14:00 igen... tog en kopp   Hot Chocolate  och en Cigarette... sen va det dax att gå en promenad med hundarna och lägga ett spår till Warroo... i dag gick jag ett i ljup snö och la godis i vart annat fotsteg.. oj då blev han massa mer noggrann...  efter spåret kördes det lite ingångar och följövningar... sen begav vi oss ut i skogen för en härlig promenix Walking The Dog Male
Väl hemma igen så va han ju givetvis pigg som en lärka så jag tränade på lite ligg å sitt övningar och att hålla fast klotången och sedan en sked i munnen.. och han tycker att det e jätte skoj att hålla fast saker... *redig pojke*  lika bra att börja i god tid med detta... nästa vecka skall jag köpa en apport bock så jag kan öva med den med... min jag har här hemma är schäfer hunds tuggad *fnizzar* så jag vill inte att han ska känna massa träflisor i munnen, då det kan bli negativt för dom sticks ju... så det får bli en ny till Warroo...
I går beställde jag ett tjänsetäcke till han med.. jaja ok det e för tidigt men jag kunde inte låta bli Embarrassed !!
Det va ju så fiiint... Färgen blev neon gul med blå text så kommer det stå BUSLIGANS WARROO på det me hihi...
jaja detta va allt för i dag... nu ska vi bänka oss i soffan för att kolla på Big Brother och sedan Desperate Hw...
Ha det gottans 


 Dog 2  Goodbye, Chow 








Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Åh så tjusig han kommer att bli den lille grabben!

Postat av: mej själv

Aaaa han kommer bli jätte fiiiin... hihi

2006-02-21 @ 22:08:31
Postat av: Elin

Hej!

Jag tror att jag såg lilla Warroo på tävlingarna i söndags. Han var otroligt söt och duktig! :)

2006-02-22 @ 19:33:50
URL: http://www.pudelfnatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback