spårat & en härlig promenad i skogen

  I morse va det segt kan jag lova... Warroo skiter fullkomligt i att det är lördag å att jag vill sova lite längre...Kl 07:00Alarm Clock tyckte han att vi skulle gå ut å kissa minsann...Så det va bara att som vanligt masa sej upp ur den goa sängen för att ta ut den lille tyrannen...Tittade på Musse som låg kvar i sängen och gosade inte sej extra mycket och man riktigt såg hur han hade ett litet hånflin under sitt skägg hehe...
    In igen och drack kaffe Hot Chocolateå drog i mej min gift pinneCigarette och gav sedan hundarna mat kl 8a... *suck* då va det dax igen att gå ut med bägge denna gången vilket Musse inte vart så pigg på för han trodde att han skulle få ta en tupplur efter frukosten men icke...
Han fick vänta tills vi kom in... sagt å gjort... väl inne så dök jag å hundarna ner i soffan...Couch
Där låg vi några timmar... hihi 
Efter dessa lat timmar så tog jag mej själv i kragen och skar upp blodpudding för att ha i spåret i dag till warroo... Steff som är här och hälsade på fick så snällt hänga på ut med hundarna...
La ett spår på ca 20m och släppte sedan på Warroo... åå han va sååå redig lugnt å sansat spårade han upp varenda liten bit å jag lovar han missa inte en ända bit hihi  Nose
Efter spåret passa vi på att köra lite följövningar... redig e han iaf...
Sen bar det i väg på en härlig promenad i skogen där Musse och Stefan gick vilse då dom skulle ta en annan väg men efter många om å men så hittade dom mej och warroo som tog en väg som jag känner till mycket bra...
japp det va vår dag... i morgon bär det av till Kungsbacka brukshundklubb för att hejja på och då dom ska tävla...
Ha en trevlig lördagskväll...
Från Mej & HundarnaDog 2 Dog 2  & Katterna givetvis...Cat 5.Cat 5
        





Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Tack för din omtanke! Vi får höras igen någon annan dag när jag har bättre möjligheter att prata!
Ta väl hand om er!

Postat av: Anna

jaha här kunde man inte smyga med nån tävling minsann. Hehe Du är ju så orutinerad! Man ska smyga sig, det kommer du att märka när det är din tur!! Syns snart
Annapanna

2006-02-19 @ 09:35:30
URL: http://bctina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback