spårat

Japp i dag la jag ett valpspår till Warroo ist för i går för jag hade tok för ont i går... men det gick jätte bra iaf... efter spåret fick han och Musse rejsa runt lite i snön... och i mellan varven körde vi lite följ övningar...
När vi kom hem så kunde jag inte låta bli att köra lite följ övningar även i köket.. men denna gången vid halterna va han tvungen att titta på mej innan godisen kom.. han fattasde galoppen efter 2 ggr redan... för när jag hade ätit middag så va de påt i gen å han satt så fiiint vid min sida och tittade på mej... *redig pojke*  
Roll Over...
Japp det va nog för i dag... ha en trevlig fredag för det ska vi ha med popcorn och gotta...
Mvh Anfia, Warroo & Musse 






Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Hur gick spåret?

Postat av: Anna

I morgon gäller det! Ta med penna och papper för du är numera min sekreterare!!

2006-02-18 @ 18:23:06
URL: http://bctina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback