Blandad måndag och del av tisdag

Hej.
Måndag: Denna dag har varit så nervös.. har väntat å väntat på att valpens uppfödare skulle höra av sej.
Och vips så damp det in ett mail på min dator... när jag såg att det va från henne så tänkte jag.. nä nä jag öppnar det in... inte en changs... tänk om det e ett trist besked... det tog säkert 5 min innnan jag vågade klicka på mailet för att få det öppnat... satt å höll för ögonen jag vågade helt enkelt inte titta... men till slut tänkte jag Anfia skärp dej du måste läsa det... och det fick bära lr brista.... nervöst tog jag bort händerna för ögonen å tittade för att läsa mailets innehåll... Och jag kan lova att jag blev glad!! Jippie skrek jag rakt ut å tårarna rann av lycka....yes yes det som skulle bestämma sej om han ville ha lille Warro hade gett ett svar på att han avböjde detta... så nu ja nu fick jag changsen att bli denne valps nya ägare... Min första tanke va harre gud jag måste ringa Anna... va e klockan... oj nästan 22 nej då vågade jag inte ringa henne och inte uppfödaren heller!! Plötsligt kände jag mej iaktagen av min son på 15 år som satt i soffan och tittade konstigt på mej... Och när jag log mot han sa han... Mamma vem pratar du me? Å du va lipar du för?? Vadå jag pratar inte me någon.. jooo mamma du sitter där och pratar högt för dej själv... *asg* oj då jag tänkte högt.. haha... men mamma va e det du grinar för? Harre good sa jag han ville inte ha valpen...ööö fick jag till svar av sonen... å det grinar du för... asså mamma ska du inte vara gla då lr? jooo det e ju de jag e... svaraet från han blev då... Mamma du e weard... haha.
Somnade gott med ett stort leende...

Tisdag:
Vaknade tidigt i morse sprudlande glad fortfarande... trots lite sömn i natt då mina katter har parat sej hela natten... Och fyy fad hemskt det låter... hua...
Uppfödaren ringde vid halv 12 å vi bestämmde att jag skulle komma till helgen... För att då aa det blir ju att jag hämtar han om Uppfödaren samtycker till detta!!
Harregoood jag e så himla glad!!
Ha det gött alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback