Lek å stoj

Warroo har idag busat ute i snön nästan hela dagen eftersom att vi sprungit ut varannan timme ca, man blir ju så kisse nödig oftare när man e bebis!!
Men i mellan varven så slängde jag,Warroo och musse oss på soffan och total däckade alla tre... sov i nästan 2 timmar och då va det mat dax + utgång igen...
Kl 19 mötte jag och Warroo upp Anna & Tina på parkeringen utanför så dom fick se mitt nya underverk  
Smile.
Tuff och Glad i hågen hälsade warroo på Anna utan några som helst problem och en utskällning fick hon oxå ...
Så va det dax att hälsa på Tina.. Så Anna tog ut henne ur buren och då sa Warroo adjoss amigos jag drar... *skrattar* men det tog inte många sekunder förens han vågade sej fram bakom mina ben för att nyfiket men avvaktande hälsa på Tina..
Vi begav oss ner till skolan för att släppa dom i inhängnaden där så dom fick leka... lite lebbigt va det ju tyckte han men allt gick jätte bra å jag tror bestämmt att dom kommer att ha jättekul i hop  Smile.
Nu ligger han tryggt och sover nere vid mina fötter medans jag sitter här och skriver... så nu ska jag ta han och musse å gå till soffan för att titta på teve och sen en sista kiss å sova!
På återseende i morgon  Big Hug 







Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej!
Du har blivit utmanad! Se min blogg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback