Lördag...

Japp då vart det lördag... bara 8a dagar kvar tills jag ska åla och titta på vappisen... *längtar*
Vappisen som då är en Kelpie hane på 8v... *spännande*
Helt ny ras för mej att grejja med... :)
Men det kommer bli jätte skojigt!
Hoppas bara att han kommer att bli min... *hoppas*
Men men det märker jag på söndag...

Usch Min Lilla Musse är halt på bakbenet... dumma frissan har tydligen klippt han i tassen... *morr* men nu har jag tvättat såret och lagt på lite hellosan salva... *stackars liten*

Har precis varit ute en sväng men kan ju inte gå så långt när han har ont  :(
Men nu ska vi krypa ner i soffan och titta på teve han och jag... *myspys*

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Hej! Jasså du har också en blogg! Kanske kommer vi läsa om Warroo här så småningom....hmmm... vi ses till helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback