Välkommen Hem Warroo

 Smile Smile Smile Japp då va vi Äntligen hemma!
*suck* vilken resa säger jag bara... höjden av otur det har jag... det har ju varit strulo med bil i en hel vecka nu så jag bestämmde ju mej för att ta tåget!
Glad i hågen satte jag mej på tåget från Gbg i går måndag kl 11. kl 11:20 ropar dom ut att det hänt en olycka i trollhättan å vi kan inte åka fören om en halv timme timme  Mad!!!
Shit tänkte jag å christina ska möta mej strax efter kl 13... å smarta jag då har ju glömt telefonnummret till henne hemma!! Så jag skicka i väg ett sms till Anna å bad henne att kolla nummret på Busligans hemsida... fick då ett sms tebax att vi har data haveri på jobbet så det går inte... *suck* va ska jag nu göra... så changsa jag på att kompisen Helena va vaken å det va hon... så hon fixade fram nummret... precis när jag skulle ringa Christina ropade dom ut att tåget är inställt och det går en ersättningsbuss kl 11:50.. tog min väska irriterar sprang jag  bort till hållplats 57 som dom sa att den skulle stå på... aha inte f-n fanns det nån 57 fick tag på en gulvästad sj gubbe där å frågade kanske lite ortevligt va fasiken hållplats 57 finns... vadå sa han såg typ ut som en fiskmås av förundran... aaa hallå hållplats 57 vart ligger den.. näää det finns ingen sån hållplats... han måste va full va min tanke! Men harre gud sa jag dom ropa ju ut att vi skulle gå till 57!!! aha fick jag till svar men då kommer den där *pekar* så gå dit å vänta... öööö ok sa jag å gav han en ilskblick!
Trött efter att ha jobbat hela lördags natten satte jag mej på den överfulla bussen å ringde Christina...
Hon bara skrattade... å jag me för asså jag fattar inte hur jag kan ha sån otur... men sagt å gjort så åkte jag buss i 3 timmar till åmål och sedan med tåg vidare till Karlstad där Janne mötte upp mej!
Äntligen fick jag träffa dom och Warroo... möttes av 3 "stora" hundar å en liten kladd som kom springandes glada i hågen och överöste mej med blöta pussat mmmm gott!
Tiden va ju knapp så vi fikade och gick igenom allt som skulle gå igenom... mitt tåg skulle ju gå hem till Gbg redan kl 18:10 så... räzer fart på allt...
På tåget med Warroo han kollade av den lilla kupen som vi satt i för vatt sen helt oberört lägga sej helt utsträckt över 2 sittplatser! Han stensov ända fram till Åmål där jag fick väcka han för en kisse pause... sen sov han hela resten av resan till GBg...
Han har masakerat katterna här hemma å lekt med lille Musse i en timme sen vart det dax för oss att sova...han sov i hmmm Sängen hela natten med huvudet vilandes på min hals lr kind...
Blev väckt av han först kl 08:15 av att han bet mej i näsan...det är ju inte ofta man vaknar av att man ler men det gjorde jag i dag..tog på mej kläder å skor med en hand för Warro höll jag under andra så han inte skulle hinna kissa inne... väl ute så gick ögonen i kors på han när han kissa han va ju sååå kisse nödi...
Vill iaf tacka Busligans kennel för ett mycket trevligt bemötande och för en underbar valp... Finns nog ingen som är Lyckligare en mej nu!! Tack!!
Å tack Anna för att du stått ut med mej i detta eviga hundletande.. hahaha nhu får du stå ut med mej med allt annat *asg*
Nä nu ska vi gå ut å kiss å bassa....
på återseende Big Hug 






Kommentarer
Postat av: Anna

Det har bara varit roligt, och dubbelt kul att du tog ifrån en kennel som verkar toppen och att det blev den valp jag fastnade för!! Ser fram emot att få lära känna den lilla grabben! Lycka till!

Postat av: Christina & Busligan

Åh vad härligt att allt gått så bra!! Det känns jättekul!
Ta väl hand om den lille guldklimpen och pussa honom från oss alla! Vi saknar den lille terroristen!

2006-01-31 @ 14:25:47
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback