hej där

Hej.. jaha nu vart det måndag.. trist... men men nu går dagarna fort snart e det läger *spännande*
I går söndag tog jag mej i kragen och gick faktiskt ut redan på morgon kvisten och tränade Warroo... avslutade med en liten promenix...
När vi kom in va det dax för mej att göra mina situps som jag nu för tiden gör varje morron å kväll oj va redig jag känner mej... suck även arm hävningar blir det med dock bara 30 st.. orkar inte mer haha...
Resterande av dagen gick till att städa och grejja här hemma...

Vid 19:30 vart jag och Warroo riktigt rastlösa så vi tog en rejäl promenad i mkt rask takt och svetten baralackade om mej och lilleman flåsade på... i mitten på promenaden så tränade vi lite fritt följ samt läggande undergång... även platsen... efter det så knata vi i väg igen... fy va trist det e att gå själv.. och jag har hunden me mej men han svarar ju inte då jag tilltalar han... haha...

Allt tog ca 1½ timme... när vi kom hem så kände jag mej mkt nöjd och belåten med mitt aktiva åstakommande i dag.. gud va redigt då haha.. Warroo han vart helt totalt slut stackarn... men jag lovar va sköntatt slippa ha han hoppandes på mej i soffan för att han inte alls brukar vilja vila om kvällarna... så det där med rask promenix samt träning på kvällen sammtidigt kommer nu m,era bli en varna... och träningen på morgonen kommer även den stå på schemat så länge jag går arbetslös...

jaja detta va vår söndag...
skriver ev om i dag senare.. ha en bra måndag alla
Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback