hej

Hej å hå...
Då va det dax att skriva lite efter helgen...
Warroo fick stanna hemma hos min son hela helgen.. vilket varken Warroo lr Mattias misstyckte :)
I går måndag va det dax att träna lite efter en lat helg...
Vi körde lite fritt följ...
samt att jag körde lite uppletande...
När vi kom in så tyckte Warroo inte alls att vi skulle vila.. nej nej  han va då inte lika trött som sin matte...
*suck*.. så jag tog hans favvo leksak och gömmde den på olika ställen i lägenheten..högt som lågt...han låg kvar så snällt medans jag gömmde saken... efter letandet så gjorde jag i ordning 2 tomma toa rullar med köttbullar i och gav han.. må tro att han blev nöjd...*gott mums*...
I dag ska jag ut på en rejäl promenad i skogen och även lägga ett spår... blir nog att träna lydnad oxå...
Dax att börja med läggandet undergång nu ju.. Anna gav mej ett bra tips för att få det perfekt så det ska jag testa... *suck* behöver nog börja med platsen nu oxå... men vill ha med andra hundar redan från start... Får se om Anna å tina har tid me oss i nästa vecka.. Bra med Tina för hon ligger ju till 100%..
Jaja.. detta va lite om va som hänt iaf... nu ska jag vänta tills det slutat regna å bege mej ut å spåra å sen promenix...
Ha en bra dag... tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback