Liten rolig grej

Hej hopp... ja det va ju ett tag sen jag skrev här... träningen går frammåt, men lägger ner mkt på ledarskap just nu då den lille kladden testar å testar...Men givetvis tränar vi lydnad/spår å så me..Jobbigt nu bara då det är så varmt ute..
Men men snart e det kennel läger ska bli så skoj...*längtar*
Har faktiskt inte så mkt att skriva just nu.. men här är lite bilder från härom dagen då Hundvaktens hund Disel va på besök... Allt handlar om ett ben *skrattar*




Ok gamla gubbe... du hinner aldrig ta benet...    vem tar benet

Äh va katten...men jag kan la få smaka iaf?
Hepp snåla GUBBE!!!

Synd för dej... jag fick ett alldeles eeeget.. *blä blä*

Jaha.. benen slut dax att ta en Tupplur...


Jag lovar att nästa gång skriver jag mera... Ha en underbar dag i solen... tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback