träning och frisbey kastare

Hej hopp haha kolla jag skriver samma dag som jag varit ute å tränat.. hehe helt otroligt!!
KOm precis in efter varit ute och tränat lite lydnad...Tränade längst upp på frisbey banan...
Började men att köra fria följet.. mikket bra... sen blev det faktiskt linförigheten... vilket även den funkar bra med kanon fin kontakt :)
Lika bra att köra den en del nu.. för den tycker jag personligen brukar bli sådär poäng på asså... de flesta ser man iaf det på.. så jag ska satsta på en 10a hihi...
Efter linförigheten blev det läggande under gång.. gjorde som anna tipsat mej om.. vilket e att ha hunden framför mej sammtidigt som jag backar å hunden går framför mej.. och komenderar sen han att ligga.. detta funkade finnemang:) han lägger sej ju snabbt nu vilket jag är stolt över... Mitt i allt kom dessa frisbey kastande killar och störde frisbeyna vinde om våra huvuden och jag komenderade Warroo att ligga kvar.. vilket han gjode... när killarna va klara vilket inte dröjde så länge... så berömmde jag lilleman så det ekade bland gran topparna.. hihi.. bollen kastades flera ggr och en massa kamp... redig lille kille...
*stolt*
Ja detta va tränings kväll onsdag de...
I går blev det faktiskt bara en promenix med Ann.. Tina och Warroo fick leka av sej lite... Anna va lite stressad så vi fick knata på så snällt... avis hon drar ju på läger i dag.. vill me på vall läger.. men men det får bli nästa år.. snart e det ju dax för kennel lägret.. ska bli spännande att träffa alla.. hihi
jaja må gott alla

Tjing tjing från mej och Warroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback