En mys lat helg med Lillhusse :)

Warroo & Pjocho
Hej Hopp!!
Hela helgen har Warroo fått lata sej hemma med min store son.. då jag själv legat ute på havet med kompisens båt... kan ju säga att man fått en snygg solbränna.. haha...
Mattias (min son) och Warroo har haft det jätte mysigt från lördagen till söndagen själva... dom tycker det e så gött när jag åker i väg ett dygn i bland så dom slipper mitt Tjöt, och dom kan göra lite som dom vill... Kan ju säga som så att Warroo brukar se lite rundare ut kring magen då jag varit borta.. då passar mattias på att ge han massa gott att äta...jaja det händer ju inte så ofta!
Mattias är ju även noggrann med att gå långpromenad me lilleman så...
Dom får ha sitt lilla för sej själva... :)
Idag skall jag ta och lägga ett spår till Warroo... får passa på nu när inte solen är här.. han har så ont av denna värmen :(
Men i morgon kväll skall jag träna med Annapanna.. *längtar*
Jaja... inte så mkt att skriva men i bland skall man ju även berätta de lata dagarna *hihi*

(Kortet är ca en vecka gammalt) men typ så har det sett ut i helgen kan jag tänka mej...Myslathelg...

Ha en underbar dag alla!


Kommentarer
Postat av: Christina

Så himla söta de är, inte alls som "hund och katt" de inte.

Postat av: mej

nä dom e världens bästa polare... nu är det så jag inte kan göra mej av med den lillekatten som jag planerade.. jag har inte hjärta till det..dom håller ju i hop i vått och torrt de små rackarna hehe

2006-06-20 @ 09:46:18
Postat av: Christina & Busligan

En riktigt trevlig midsommar önskar vi er!

2006-06-23 @ 12:31:22
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback