hej hopp

Oj va slarvig jag har varit med att uppdatera på bloggen då...
Men jag har varit så trött på kvällarna att jag bara inte orkat, utan somnat vid 20-21 tiden varje kväll...
men tränat Warroo har jag gjort... det vanliga följövningar å ingångar..
nu håller jag på att lära han snabba lägganden... å attans va snabbt han lägger sej... *stolt*
Strax ska jag å Anna å Tina och Warroo så klart ut på en långis.. Musse får tyvärr stanna hemma då han han öroninflamation och är lite down.. han går medicin nu så i morgon ska han nog vara pigg å kry igen den lille kovven... jobbigt med hundar med päls i öronen å dessutom hängande öron... stackars min lille musse...
jaja nu ska jag slänga på mej lite varma kläder å skära köttbullar i småbitar... för inte går jag en promenad utan att träna lite nej nej... inte jag inte...
ha en fortsatt bra dag alla...

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback