Morgon pigga

Hej å hå...
I dag ringde anna och väckte mej kl 08.00 å ville ta en morgon promenix.. självklart!!
Vi tog bilen upp te neste och gick en sväng i skogen... hundarna sprang som galningar...
efter promenixen vallaqde vi en ruta och jag la ut 5st grejjer... släppte på warroo först och han letade av fin fint... 3 saker sej nöjde jag mej... redig kille.. sen körde anna... me tina... hon lyckades kamma in 4a saker den 5e som då e en rätt svår metall grej hittades inte... jo då anna gick me tina.. men då va det mest på skoj.. men tina blev så happy då hon hitta den fina grejjen aa så klart blev anna det me över sin rediga tinan... sen va det dax att köra lite lydnad... det gick jättebra.. Anna sa dock till mej om lite grejjer jag inte tänkt på att jag inte skall göra.. saker som jag e varn vid att göra då jag haft schäfer.. men nej nej det går ju inte på en sån här liten snabb och listig hund.. så tacki Anna för tipset... haha kommer tänka på det hela tiden nu...
I dag bestämmde jag mej för att strunta i att tävla ettan.. utan jag me is i magen kommer gå på apellen direkt... haha.. etttan ville jag tävla för att få mina nerver på plats.. ,men det spelar ju ingen roll vad man tävlar för man e ju likförbannat gubb nervös.. hehe...
efter träningen fick hundarna leka av sej en stund....
och nu är jag och Warroo hemma igen... med gott sammvete ska jag lägga mej på soffan på min sista sjukskrivnings dag och slappa sen e det städa som  gäller...
ha en go dag alla

Tack anna och tinan för en rolig och trevlig morgon stund....

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Ett stort grattis till Warroo på ett års dagen den 19 november!! Hurra hurra hurra hurra!!!!
Hoppas matte ger dig något riktigt gott i present!

Postat av: Busligans Wakool

GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN!

Önskar brorsan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback