Morgon träning i regnet

Hej..
I dag gav jag mej ut med Warroo för att ta en härlig morgon promenad...
Har ju legat hemma med ryggverk nu ett tag.. men efter ett läkarbesök i går med en drös värktabletter så kändes ryggen bättre i dag... och det trista beskedet läkaren gav mej ville jag sudda bort i dag genom att ha mys me hunden :=)

sagt och gjort... tog min lilla testoseron grabb och gick ut...
Regn regn *trist* och det är ju inte bara jag som hatar regn av mej och warroo utan även han...
Men iaf när vi gått en bit så släppte jag han så han fick rusa av sej lite.. som vanligt hitta han en pinne han sprang runt å latchade med en stund... nää tänkte jag nu ska vi göra lite nytta med nöjje...
Tog pinnen och satte han med ryggen i mot mej och letade upp 2 andra pinnar som jag plockade upp med en bajs påse så de inte skulle få så mkt vittring av mej....
la först hans egna och en hittad brevi varandra... visade på warroo och komenderade leta med ett avstånd på ca 2 m...
Wiee hunden tog "sin" pinne och kom stolt för att visa mej den... beröm beröm...
jaja ren tur tänkte jag... nu ska det utmanas...
satte han me ryggen i mot igen.. och tog hans pinne + att jag la de andra hittade på rad brevid varandra....
Skickade på han igen... hmm... nosa nosa... å vips så tog han åter "sin" pinne.. reeeedig tjoade jag.. jaja kanske inte så märkvärdigt för andra detta men för mej som inte testat me min hund va det mkt bra.... så jag gjorde om prosiduren och åter tog han rätt....
jaja detta va v¨åran lilla stund promenaden fortsatte...

ha en go helg alla...

Kommentarer
Postat av: Anna

va duktig du är som tränar så flitigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback