Promenix med Anna & Tina

Hej å hå vilken dag...
Då jag är ledig fram tills på måndag så trodde jag att jag skulle få ta mej en lååång sov morgon...
Men icke som en inställd klocka vaknade jag kl 07:00 :(
Så jag gick upp och drack mitt kaffe... Warroo han låg i soffan och sten sov.. så jag ställde mej och städade lite disk å sånt MÅSTE göra.. Ska nog önska mej en diskmaskin i pressent hehe e ju inte så långt kvar...
Men men... efter disken gick jag och Warroo ut sammtidigt passa jag på att köpa Cigg...
Efter morron rundan gickl jag över till solariet som ligger 100meter från min port.. åå så gott det va att sola hihi...
Sen va det dax att dra till brosan.. lekte med hans ett årige son i nästan 2 timmar *pust* jag vart helt slut då jag gick därifrån...men han e ju världens sötaste unge hihi.. charmtroll..
Vid 14 tiden åkte jag till stallet och min lilla mammi hängde på dit.. hon ville ju se hästen... Vå¨ra hundar fick givetvis hänga på.. tyvärr fick Warroo sitta i en box då ägarens lilla mini hund va ute och sprang på gården.. å han är en hane som är ättrigast i världen hihi... struntade i ridningen då jag hade välldigt ont i min rygg...! :(
Väl hemma igen så dammsög jag och fejade lite till så gott jag kunde.. aj aj aj...
18.30 kom Anna och Tina så vi tog en promenix.. äntligen det va ju så länge sedan sist.. och vi har saknat dom jätte mkt ju.... så tack Anna och Tinan för turen...
Japp detta va min dag.. haha ser ju ut som en av rapprtering men men...
ha en bra dag i ovädret alla...
lilleman
Här är en bild på min brorson.. Lille Adrian.. Full av hallonkräm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för turen. Både jag och Tina tyckte det var jättenajs. Speciellt Tina som var helt galen!!

2006-10-26 @ 10:19:15
Postat av: Tessan

*asg*
finns ingen som kan kladda så som lilleman!!! :)

2006-10-26 @ 11:08:37
Postat av: anfia & warroo

Anna: aaa hon va ju tossig
Tessan: aa det kan han som attans me.. hihi

Postat av: Christina & Busligan

Vilken goding din lille brorson!! *fniss*

2006-10-26 @ 20:58:15
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback